build contentModul in care construiesti o prezentare nu difera ca principiu de felul in care structurezi si organizezi continutul online. Este o relatie VORBITOR/NARATOR-AUDIENTA. Treburile astea sunt similare pentru, de fapt, pleci de la O NEVOIE (a audientei, digitale sau ‘in carne si oase’), iti propui sa STARNESTI CURIOZITATE (si asta o faci printr-o poveste bine structurata si interesanta), CASTIGI INCREDEREA prin felul in care pui problema iar la urma-urmei obti o PRIETENIE daca nu esti pisalog si ai farmec. Uite aici un text interesant, cam lung dar foarte clar, despre toate astea. Ignorati sablonul ‘state of the art’…
Altfel, sa nu faceti ca cei de la UberFlip care au inceput bine comunicarea cu mine iar un newsletter aerist m-a facut sa apasa ‘subscribe’ … apoi M-AU TOCAT cu 6 mesaje in 4 zile despre un anume subiect. De parca sunt tampit sa nu inteleg din prima … In sfarsit, vedeti si voi singuri cum sta treaba. Da?