Monthly Archives: April 2014

O ironie fina sau o viziune inspirata despre viitor?

O ironie fina sau o viziune inspirata despre viitor?

Cu 10 ani inainte de ‘inventarea’ World Wide Web de catre o echipa de la CERN, in 1979 era lansat albumul “The Wall”, opera rock creata de trupa Pink Floyd. Una dintre melodiile cele mai cunoascute din acest album este “Another Brick in the Wall”. Versurile, dar si intelesurile, sunt fantastice si, in opinia mea, extrem de actuale. In opera, si in film, ni se povesteste cum personajul principal, Pink, se izoleaza mental de societate, …

Continue reading →

Twitter, # tag si alte necunoscute

Twitter, # tag si alte necunoscute

Da. Recunosc. Nu stiu sa folosesc Twitter-ul. Insa articolul acesta, scris de Victoria Ipri, m-a lamurit binisor. Restul este exercitiu, pe bune. Asa ca o sa ma gasit in curand pe #crestefireverzi …

Continue reading →

Cum poate deveni ‘viral’ ce scrii in social-media

Cum poate deveni ‘viral’ ce scrii in social-media

Am dat pe LinkedIN de acest articol, multumita lui Alin Vlad. Sinteza este in imaginea afisata sau o puteti downloada de pe blog-ul lui Noah Kagan, chiar din articol. Si sa va mai spun ceva: BUZZSUMO rules! E fantastic! Si e mai practic, mai putin ‘stiff’ decat UberVU. Hai, spor la citit.

Continue reading →

Postmodernism in marketing

Postmodernism in marketing

Lucrurile nu sunt deloc simple. Citind acest articol de pe Wikipedia m-am gandit cum “toate-s vechi si noua toate”. Dar asta-i inceputul unei povesti si a unei dezbateri, curand …

Continue reading →

Cum sa avem spor cand scriem pentru social-media?

Cum sa avem spor cand scriem pentru social-media?

Lucruri care ne preocupa deseori, cum ar fi gasirea unui job sau auto-promovarea profesionala, sunt aici explicate prin prisma a ‘in ce fel e bine de scris in social-media’, ca mesajele noastre sa aiba spor si sa ajunga unde dorim. OK, este un ghid destul de ‘basic’ dar uite inca ceva, aici, care pe mine m-a inspirat, nu ca imi doresc un job la Google dar pur si simplu m-a facut sa imi misc fundul …

Continue reading →

Quo vadis, media?

Quo vadis, media?

Graficul despre evolutia spatiului publicitar in mediul online m-a facut curios despre evolutia spatiului alocat spoturilor comerciale (commercials). Am gasit o referinta interesanta, chiar daca studiul este din piata SUA. La noi, adica prin Est, se discuta despre crestere ‘aici’ si descrestere ‘acolo’ a bugetelor de media. De fapt, media ‘se muta’. Din acest punct pot pleca in discutia pe care am promis-o.

Continue reading →

Cine invinge?

Cine invinge?

Am descoperit de curand un articol din 2011 (!) care imi da prilejul sa deschid o tema noua aici – “Inbound marketing”. In articol este vorba de “Content Marketing vs. Traditional Advertising”. Foarte-foarte interesante sunt comentariile …. Este totodata si tema pe care o voi propune spre dezbatere in cadrul unui workshop pe care il voi sustine, impreuna cu Dumitru Slonovschi si Artur Gurau, la BizPower, pe 2 mai. Mai am ceva in minte dar …

Continue reading →

Pe urmele datelor cu Google Analytics

Pe urmele datelor cu Google Analytics

Spun date si nu informatii pentru ca, asa cum stiti, datele sunt informatie organizata. Astazi am dat de un material foarte cuprinzator, din care selectez ce este mai important si mai important pentru, sa zicem, cei aflati pe la inceput in folosirea Google Analytics. Stiu ca sunt multi profesionisti in marketing care nu stiu cu ce se mananca GA si nu inteleg cum le foloseste cand este vorba despre website-ul companiei sau atunci cand dezvolta …

Continue reading →

Atl=substantiv, Btl=verb

Atl=substantiv, Btl=verb

Cateva lucruri despre o afirmatie interesanta printre care s-au strecurat abordari care ar putea fi numite ‘btl digital’. Ar putea?

Continue reading →

Un punct de vedere interesant.

Un punct de vedere interesant.

Cu toate ca ‘5 things …’ nu spune cine stie ce noutati, modul de prezentare si unghiul de abordare ale lui Andy Whitlock sunt interesante. Este un model simplificat, este adevarat, dar care ajuta la intelegerea prioritatilor in dezvoltarea unui produs digital.

Continue reading →