Monthly Archives: March 2014

Cu penita si cerneala, in naveta spatiala

Cu penita si cerneala, in naveta spatiala

Microsoft anunta Office pentru iPad. Noutate. Text de press-release old-style, ‘imbarcat’ pe o naveta spatiala cum este new-media aka theverge.com – super front-end, responsive, articulat cu toate platformele SM posibile si imposibile … Uff!

Continue reading →

Cum monetizam continutul?

Cum monetizam continutul?

Sa va zic ceva: SocialBakers rules. Bogatia de informatii este imensa. Si sunt informatii actuale, nu vechituri. Uite aici un exemplu de ‘content marketing’ … Atragi atentia ‘6 Tips for Driving …’, dai click pe banner, apoi trebuie sa descarci white paper-ul ‘Connect with Facebook to download the report’. Ia incercati! Moneda de schimb este … profilul tau, cu nume de prieteni si alte info, de pe FB … Nice, isn’t it?

Continue reading →

Isn’t this amazing?

Isn’t this amazing?

If have enough time to stick with your laptop you can create by your own abilities a mobile apps from scratch also in about half an hour you can learn how to promote this piece of work.

Continue reading →

About fake stuff on SM

About fake stuff on SM

How you determine that a ‘profile’ who is visiting your profile on LinkedIN, for example, is a fake? As this wood weapon is … Check the respective name on FB, look into his page, if you find it, read ‘about’, check the timeline origin and look carefuly to the profile photo. The one that I suspected has a very small profile photo and this is pretty unusual. And there are some other tips also Follow …

Continue reading →

YouTube content cooking!?

YouTube content cooking!?

Over 10 milions viewers in few years. Bla-bla-bla cooking in a very inteligent way.

Continue reading →

Beautiful content in one picture!

Beautiful content in one picture!

The Black Keys new single announced on Pitchfork.

Continue reading →

lose control on your content!

lose control on your content!

This is a piece of good stuff from one of the Reddit co-founders. An excellent performance on internet could start from a moment of authenticity. Thanks TED.com

Continue reading →

ce sunt infograficele?

ce sunt infograficele?

Sunt aproape o carte intr-o imagine-continut complexa. Cred ca cei care au facut primele infografice s-au inspirat din jocurile pe computer. Ma refer la cele de razboi. Un exemplu – baietii de la Visual.ly gazduiesc o tema fierbinte si foarte recenta – Crimeea.

Continue reading →

cum sa construiesti continut de impact?

cum sa construiesti continut de impact?

Modul in care construiesti o prezentare nu difera ca principiu de felul in care structurezi si organizezi continutul online. Este o relatie VORBITOR/NARATOR-AUDIENTA. Treburile astea sunt similare pentru, de fapt, pleci de la O NEVOIE (a audientei, digitale sau ‘in carne si oase’), iti propui sa STARNESTI CURIOZITATE (si asta o faci printr-o poveste bine structurata si interesanta), CASTIGI INCREDEREA prin felul in care pui problema iar la urma-urmei obti o PRIETENIE daca nu esti …

Continue reading →

frecventa omoara interesul?

frecventa omoara interesul?

De la continut/content marketing/markont (?! ar fi un termen ok?) ajung firesc la campaniile de emailing. Care pe mine unul ma obosesc daca incep sa ma agaseze prin frecventa mare. Uite ce spune mailchimp.com in 2013 – rata de click-uri scade puternic cu frecventa! In plus, continutul majoritatii acestor emailuri (tineti minte, nu?, text + imagine) este greu de descifrat pentru ca sunt multe elemente vizuale … parca sunt scrisorile de pe vremuri dar care …

Continue reading →